鲸落se

Rush - Ferras

轻缓

音乐随身听:

【钢琴摇滚】Rush - Ferras

选自Ferras发行于2008年的专辑《Aliens & Rainbows》。前奏旋律非常美妙,会迅速抓住你的耳朵。Ferras温柔伤感的声音,有轻抚心灵的感觉。

Ferras,歌手、作曲人,生于1982年,来自洛杉矶。代表作品有《Liberation Day》《 Aliens & Rainbows》《Something About You》等。

《Rush》

I kissed your sweet lips
我亲吻你甜蜜的嘴唇
I floated so high
感觉如此美好
Your eyes looked at mine
你双眼看我的那一刻
The world froze in time
世界被时间冻结
What is this feeling?
这是什么样的感觉

I am on cloud nine
我欣喜若狂
Guess I'm still reeling
飘飘欲坠
From your body next to mine
我们相依相扶

It's a rush I can't explain
难以说出口的激动
Like you shot something crazy into my veins
就像兴奋剂注入我的血液
And I'm ten feet off the ground
让我飘飘欲仙
And I don't want to come down
停不下来
Don't want to come down
不想停下来

I know you're sleeping
我知道你睡着啦
I wish you were right here
我希望你能来我这里
'Cause my bed's so empty
我的床如此的空
I'd hold you so close dear
我想紧紧的抱着你
And I sang my song to you
为你歌唱
Your smile was priceless
你的笑是无价的
What else can I do?
我还能做些什么
I'm a junkie over you
我像中毒一样迷上了你

It's a rush I can't explain
难以说出口的激动
Like you shot something crazy into my veins
就像兴奋剂注入我的血液
And I'm ten feet off the ground
让我飘飘欲仙
And I don't want to come down
停不下来

Is it me or is everything spinning
是我还是一切都在旋转
I'm wide awake but I must be dreaming
我很清醒 但我一定在做梦
It's like you're some kind of drug
你好像一种毒药
Try to catch my breath
你这让我与你一起呼吸
And see if I'm still breathing
如自我一般
Touch my heart and make sure it's beating
触摸我的心让它保持心跳
It's like I'm falling in love
就像我坠入了爱河

It's a rush I can't explain
难以说出口的激动
Like you shot something crazy into my veins
就像兴奋剂注入我的血液
And I'm ten feet off the ground
让我飘飘欲仙
And I don't
不想
No I don't
不要
No, Don't want to come down
不想停下来
Don't want to come down
不要停下来
Gonna come down
难以停下来


评论

热度(44)